elingeviltspår

Alla inlägg under juli 2012

Av Jenny Nyberg - 29 juli 2012 23:20

Roligt va? Och ni som inte förstår, läs föregående inlägg

Hej

Av Jenny Nyberg - 29 juli 2012 22:08

Ja så har den senaste månaden sett ut. Vid slutet av denna månad har jag jobbat ca 210 timmar, det blir trevligt att få lönen i slutet av augusti.
Men det har kostat oxå vill jag lova, med 12 mil till jobbet och lika långt hem igen så äts en stor del av lönen upp av bränslekostnader. Men trivs man på jobbet så gör man.
Bilden här under visar registreringen på ett plan från Lufthansa. Lite lustigt tyckte jag eftersom vi tankar alla Lufthansas plan varje dag (Daily). Hihihi

Nej gott folk, blir nog dags att tänka ett par till innan hemgång.

Hej

Av Jenny Nyberg - 20 juli 2012 12:42

Jag hade fått ett mail, där stod att applikationen till min blogg fanns tillgänglig.Inte för att jag brukar vara en så flitig bloggare, men Appen kanske kan ändra på det.

Annars då? Jo tackar som frågar. Eftersom jag jobbar mest hela tiden så har Elingeviltspår legat och vilat lite. Men omöjligt är det inte att en eller annan kurs dyker upp i framtiden
Ja jobb, jobb och åter jobb, men så trivs jag ju så bra med att tanka flygplan. Det här blivit många och långa dagar nu under semestertiden och man tackar och tar emot.Men visst ska det bli skönt när det går tillbaka till det lite mer normala tiderna och antal dagar i veckan.

Nej nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe till och kanske tanka en eller annan 737:a till innan jag får ta helg. Jag återkommer nog lite senare, o denna gång den vanliga vägen,alltså med hjälp av en dator.

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards