elingeviltspår

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Jenny Nyberg - 23 juli 2010 18:14

Det var ett tag sen men va fan, man har väl ett liv utanför bloggen...

Skit samma nu börjar vi. Jag har jobbat tre dagar och nu är jag ledig i fem, inte helt fel om man frågar mig. Idag har jag varit i skogen och skogstränat den lilla Griffen Tikka. Hon tycker att det är mycket som måste luktas på innan man kan gå vidare. Men vi stötte på tva älgar också som fick henne att spåra dom en stund, kul att se henne ta ett älgspår bara så där, det kommer att bli en riktigt bra jakthund av det lilla knytet.

Jag tänkte sätta in lite bilder men de flesta fanns på mobilen så det kan ta en stund.

  


Min älskade Daniel och jag var till Uppsala igår och köpte en ny soffa, den gamla hade Booster sönder en dag när han var ensam hemma, den kastades ut och in kom bäddsoffan från källaren. Det var väl inget fel på den annat än att vi inte fick plats i den. Men när tiden gått upptäckte vi en doft eller lukt okej vi kallar den stank som spreds från soffan. Det räckte för oss, vi köpte en ny i går, men den gamla blev kvar som hundsoffa.

  

Det blir lite trångt men dom får väl turas om då.


Jo soffan vi köpte hade en sån där divan och det tycker Daniel är jätteroligt. Han har kommit på hur man ska sitta/ligga i den för att det ska bli så bekvämt som möjligt, helt utslagen.

Jag kanske skriver mer senare

Hej


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards