elingeviltspår

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Jenny Nyberg - 22 januari 2012 12:55

Här kommer min recension av Hamilton, I nationens intresse. 


Filmen var riktigt bra tycker jag. Persbrandt gör det otroligt bra och jag var på spänn hela tiden. Vissa dramatiska sener får en att riktigt kissa på sig men det hör liksom till Hamilton tycker jag.

Jag ger den en stark 4:a         

Sen har jag även förälskat mig i filmens ledmotiv My Own Worst Enery, vilket ibland kan stämma in på mig själv när det gäller självkritik.


Men nu blev jag sugen att se flera filmer som snart kommer på bio.

Filmen om Järnladyn, Margaret Thatcher verkar intressant. Jag är nog lite mer intresserad av historiska filmer, jag minns när jag såg filmen Elisabeth.


Men det var gårdagen det.

Älsklingen är och hämtar hem mer ved, jag är förpassad till att hålla pannan igång så vi får lite värme här hemma. Det blev lite utkylt i går när vi först var på middag sen bio, men idag ska vi bara vara hemma så här ska eldas.


Jag har problem med min telefon igen.

Jag använder kameran mycket men då det är ett rent helvete att få bilderna från mobilen till datorn så stanna de flesta där dom är och jag kan endast dela dom på facebook, tråkigt. Jag ringde just en kollega på jobbet som faktiskt gick med på att titta på probelmet i morn, vad vore jag utan mina teknikexperter?


Nej pannan var det ja


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards