elingeviltspår

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Jenny Nyberg - 2 februari 2012 10:09

Det har hunnit bli februari... Vad har då hänt sen sist?


Ja det har väl bara gått på som vanligt, jobb och familj. Vad mer kan man säga...

Jag ska jobba i dag och i morn, ledig på lördag sen jobb igen på söndag, men som tur är så blir det inga tidiga mornar och det är väl lika bra eftersom jag har ett rent helvete med att komma i tid. Mina jourmän på jobbet skulle nog kunna tjäna en bra hacka på att slå vad om jag kommer i tid eller inte.


Men med lite tur så slipper jag dessa tidiga mornar i sommar, jag har lagt in ett intresse om att få jobba eftermiddag och natt hela sommaren.


Nej det blir bara ett kort ett nu men med lite tur så blir det ett till från jobbet idag.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards