elingeviltspår

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Jenny Nyberg - 10 november 2011 20:51

Denna dagen skulle jag då äntligen få min värkande visdomstand utdragen, men så ringde tandläkaren sig sjuk och jag får boka ny tid. Men skamm den som ger sig, ut ska den fan för den gör ordentligt ont.


Det tråkiga i kråksången var även att jag blev erbjuden jobb idag som jag inte kunde ta pga tandläkartiden som inte blev av. Så fel allt kan bli ibland.


Men det har gått bättre för andra.

Boosters uppfödare har idag gått ett öppenklass spår med resultatet 1:a pris och därmed SEVCH.

Hunden i fråga är den franska importen SV-11 Eagle de Le'quipage Las Fargues kallas Eari. Han har klarat championatet på de 4 spår som krävs och allt på mindre än en månad. Omdömmet har varit bra och förhoppningsvis så kommer han få chansen att göra några skarpa eftersök också. Vi lyfter på hatten och gratulerar.

 


I morn är det jobb igen och jag ser som vanligt fram emot det. Det är ett gäng galningar som delar arbetsplats med mig och tur är väl det annars skulle dom få problem med mig så som jag är.

Och så är det fredag och Daniel och jag har planerat en mysig kväll med paj, sallad och kanske lite vin. Det är allt underbart när man har någon som älskar en och som man kan dela allt underbart i livet med.

 Tack Daniel för att du finns hos mig.


Nej nu blir det rastning och sänggående, klockan börjar leva om redan 03:30 i morn.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards