elingeviltspår

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Jenny Nyberg - 26 november 2011 10:07

Som ni redan vet så var jag med jobbet på kryssning torsdag till fredag. Jag hade verkligen sett fram emot denna resan och det blev precis så bra som jag vågat hoppats. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag har det bästa jobbet och de bästa jobbarkompisarna. Vilka stjärnor dom är och så avslappnad och fridfull jag blir i deras närhet. Jag litar blint på dom och en del av dom skulle jag anförtro med mitt liv.

 Var har dom varit hela mitt liv?

Och som sig bör så skulle det drickas alkohol, och det gjorde jag.

Det blev en del sånna här:

 



några sånna


 

och igentligen alldeles för många sånna


   



men så blev det även en och annan sån

 

den stora flaska delade jag upp på flera tillfällen.


Ja kul var det och man kände det under hela dan i går och jag ska väl inte skryta allt för mycket men vatten, massor av det innan sänggående gör verkligen susen.


Nu är jag nog ledig i helgen sen blir det till att jobba hårt igen.

Idag ska vi ta hem ved och sen kanske fika lite hos kompisar.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards