elingeviltspår

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jenny Nyberg - 14 november 2011 10:05

Precis som alltid när jag är ledig så gör jag upp planer för dagen. Denna dag hade jag siktet inställt på att fara till Gävle för att jaga tidigare arbetsgivare. En del ska få intyga att jag jobbat hos dom och andra ska få tillbaka passerkort, nycklar och dyligt. En tidigare arbetskompis skulle dessutom komma till Gävle så vi tänkte ta en fika, men så ringde chefen på jobbet.

Jag tror att många antydde en liten besvikelse där men icke. Fikaplanerna blev ändrade i samma sekund som telefonen ringde och allt de övriga finns ju kvar till en annan dag.


Min omvärld har börjat påminnna mig om att julen närmar sig. Jag tycker att det är långt kvar men vissa börjar tidigt med julstressen så dom hinner stressa extra länge. Jag tänkte göra upp en önskelista.

 Här kommer den:


 1 st Volvo XC60 D5 AWD (215 hk) Pris: Ca 385 000 kr


1st Korthårig vorstehvalp, tik, ca 8 veckor gammal.


 


Flera stycken Alladin askar.


 



Jag tror att jag ger mig där.

 Men jag tror nog att jag får något jag önskat mig. Kanske inte bilen eller hunden, men kanske... 


Nu ska jag koppla in motorvärmaren så bilen är varm när jag ska åka.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards