elingeviltspår

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jenny Nyberg - 1 december 2011 09:33

En mycket enkel fråga men inte lika lätt att svara på.

 Igår berättade jag ju om att detta kommer att bli en  sexdagarsvecka, men innan man visste ordet av så kan det hela utveckas till en sjudagars. Daniel ska åka på en samjakt på söndag och det värsta jag vet är att sitta hemma och vänta på döden. Jag ska kolla om det finns nått jobb på söndag i så fall tar jag det och tjänar bra med pengar istället för att bara lata mig, men det kommer bli tufft och jag måste vara uppmärksam på hur jag mår så det inte går på tok.


En sak till som ryms i rubriken är min vikt.

När jag började på Arlanda så tror jag att jag vägde ca 96 kg. Jag tappade nästa 6 kg den första tiden troligtvis pga att jag började jobba mer fysiskt med kroppen, men viktminskningen har fortsatt. I oktober var jag på läkarundersökningen och då vägde jag ca 88 kg och jag trodde att jag kommit fram till min idialvikt då men icke. I morse när jag vägde mig så vägde jag 85,8 kg!!!

Jag har ju märkt på kläder och humör att jag gått ner en del i vikt men att jag skulle må så här bra det trodde jag inte. Jag är i vanliga fall en glad och framåt människa som sällan blir arg, men jag kommer inte ihåg när jag blev riktigt rasande sist.


Nu ska jag släppa ut hundarna i hundgårn för att sedan återvända till plåtkråkorna på Arlanda.

Idag ska jag för första gången börja 11:45 med inspektion av bilarna, det blir en erfarenhet rikare.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards