elingeviltspår

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Jenny Nyberg - 4 december 2011 13:14

Ja det får bli ett inlägg om vilka totala galningar som delar arbetsplats med mig. Just nu sitter en man, ja jag kallar han man, brevid mig och bara spela Allan, han ska hör och häpna dessutom vara min skiftbas för stunden. Det går väl så där om jag ska va ärlig. Nej skämt och sido, det är en så skön stämning här att man riktigt glömmer att det är den 7:e dagen på raken som jag jobbar. Man kan ju se det som ett rent nöje att få ha roligt på jobbet.


Ja gott folk, det blev alltså 7 dagars jobb denna veckan, man skulle ju kunna se det som en investering för livet men jag vet ju att penagrna kommer att försvinna lika fort som dom kommit in på kontot. Jag funderar ju på att skaffa mig en ny bil igen, men jag har blivit lite klyven mellan en Volvo XC 60 eller en Subaru Outback, men så har jag även fått iden om att hjälpa min pappa till en bättre bil, frågan är bara om han kommer ta emot gåvan eller så jag får stå där med en jävla massa bilar. Tänk så lätt det är att planera en massa inköp när man har pengar.


Det skulle förvåna mig om jag får sitta här så länge till innan dom har hittat jobb åt mig så jag får väl sluta nu.


Med lite tur så blir det ett inlägg till innan mina 13 timmar har gått.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards