elingeviltspår

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Jenny Nyberg - 22 juli 2011 14:56

Jag vidhåller det jag för inte så länge sen skrev här i bloggen. När jag jobbar då jobbar jag 100% och när jag är ledig då är jag ledig till 100 %.


Idag har bara varit lugn. Jag har mest suttit vid datorn och kollat på allt jag kanske har missat. Men mest har jag varit på youtube och kollat på musikvideos. Man lyssnar mycket på radio i mitt yrke och då och då spelas en låt som man blir lite mer nyfiken på. Och finns det inte på youtube så finns det inte.

En ny favorit som jag fått under dessa dagar är: What are words med Cris Medina. Mannen kan sjunga och han sjöng rätt in i mitt hjärta när jag såg videon.

Det är ganska skönt att gråta ibland. Jag kan starkt rekommendera det.


Annars har inte så mycket hänt än så länge.

Älsklingen ringde och berättade när han skulle komma hem och sen ska vi åka till öregrund för att äta.

Det är så vackert där och vi brukar försöka komma dit ett par gånger om året. Och eftersom jag har min minisemester nu så passar det bra att få komma iväg och se lite vacker miljö.


Till helgen får det nog bli lite shopping.

Jag är i akut behov av nya bh:ar och det skulle va kul om man hittade några snygga trosor till.

Men det får bli i morn det.


Nu blir det soffan och godispåsen en stund.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards