elingeviltspår

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Jenny Nyberg - 21 september 2011 10:15

Gårdagskvällen gick bra, allt flöt på som planerat och jag tror att jag ännu inte gått min lärare på nerverna allt för mycket.

Men jag har nog fått en arbetsskada.

Nu menar jag inte min troliga infektion i vänster handled som gjorde sig påmind under sista hälften av arbetspasset. Nej jag menar att tankarna ligger kvar länge på jobbet efter att arbetspasset är avslutat. Det kan bero på att det är en del att lära sig det här men ändå.


Jag försökte mig på att skriva en lite fusklapp men det funkade inte när jag ännu inte riktigt har koll på rutinerna. Men nu har jag snart tankat 20 stycker Boeing 737:or så dom kan jag ganska bra vid det här laget.


Det får bli till att åka och handla om jag ska få nån mat idag.

Ska nog göra det nu.

Återkommer


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards