elingeviltspår

Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Inte så mycket att rapportera förutom att jag hade fel, som vanligt

Av Jenny Nyberg - 27 september 2011 19:36

Som ni redan vet så blev det ett besök hos tandläkarn på förmiddan. Jag har haft en tand som bråkat mer än tillåtet med mig i snart ett år, men idag skulle det äntligen få ett slut. Men eftersom tandläkarn är det värsta jag vet så har sovit dåligt och inte riktigt kunnat hålla tankarna på rätt ställe under dagen.

Men jag åkte och jag satte mig i stolen.

Min tandläkare är helt underbar och hon tar det så lugnt och fint med mig eftersom hon ser på mig att jag igentligen inte vill vara där och risken finns att jag helt enkelt bara reser mig upp och går.

Men det var inte den tanden som spökat som jag trodde. Nej istället så blev det till att dra ut en visdomstand som också haft lite jävulskap för sig. Det blev tre bedövningssprutor innan det sedan blev till att kavla upp ärmarna och börja dra. Jag hade inget ont under själva ingreppet men det kom senare när bedövningen gått ur. Så nu sitter jag här med alldeles för många värktabletter i kroppen och suger på en tuss. Jag lyckades lova att inte röka på ett par dar och hur det ska gå till det vet jag inte.


I morn är det Arlanda igen och eftersom jag klarade körprovet i går så får jag köra tankbilen eller dispensern med min lärare i passagerarsätet. Hoppas bara att värken gått över och att jag slipper suga på fler tussar, men det är klart, det kanske inte skulle skada om jag höll käften stängd för en gång skull. Jag kanske skulle lära mig lite fortare då.

Jag får inte glömma att hämta körtillståndet innan jag tar bilen och åker ut på plattan, då får jag nog skäll


Mer tabletter åt folket


Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Nyberg - 31 december 2012 21:46

Jo det är väl ändå så. Detta är sista dagen på detta år 2012. För er som inte var uppmärksamma så kan jag meddela att den 12 december i år var sista gången på 100 år som vi kunde skriva samma siffra i år månad och dag:12-12-12. Men vad gör väl det....

Av Jenny Nyberg - 28 oktober 2012 20:28

Jo det har varit glest mellan inläggen här på bloggen, ändå har det hänt lite saker. Jobbet är det samma, tankar flygplan och gör mitt bästa för att få nog med timmar för att kunna försörja mig. Hundarna är oxå dom samma. Gamla Arena är s...

Av Jenny Nyberg - 4 september 2012 19:10

Jodå minsann, hon har inte helt glömt bloggen, men den har fallit på prioriteringsskalan. Men nu ska det gnällas och skrytas som bara den. Ni får gärna ha i åtanken att det var en månad sen jag bloggade sist.   Jaha ska vi börja med lite gnäll ...

Av Jenny Nyberg - 4 augusti 2012 19:19

Jo, det märks att Juli är över, för jag har varit ledig idag.   I mitt förra inlägg spånade jag runt lite om hur många timmar jag jobbat i Juli, nu vet jag 212,75!!! Som sagt, jag längtar till löning 24/8.   Eftersom dagen var ledig så gjorde...

Av Jenny Nyberg - 29 juli 2012 23:20

Roligt va? Och ni som inte förstår, läs föregående inlägg Hej...

Ovido - Quiz & Flashcards