elingeviltspår

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Jenny Nyberg - 2 december 2010 19:10

De behov jag menar är inte av det sexuella slaget, jag behöver männskor i mitt liv. Livet som arbetslös håller på att ta knäcken på mig. Jag är en ganska social person, som behöver arbetskamrater och främlingar. De roligaste jobben jag haft har innehållit båda. Kassapersonal på OKQ8 tex, jag hade ett bra team med arbetskamrater och de flesta kunder som kom in var ju en gång en främling. Jag tror att jag gillar den första kontakten bäst, chansen att göra ett bra första intryck och sen kunna hålla en hög och god kvalitet på servicen.


Idag har någon ringt. Jo jag har blivit kallad på intervju hos Östhammars kommun. Dom söker timvikarier och jag har sökt och nu har dom ringt. Jag ska vara där på tordag den 9 dec klockan 11. Jag ska vara lika förberedd som alltid och ibland brukar det gå vägen. Jag längtar riktigt efter ett jobb och jag saknar hemtjänsten så det skulle va kul om jag kunde få komma in där.


Dagen har varit tråkigt, precis lika tråkig som igår. Jag har kollat på två nya filmer och det är bevisat, jag är värdelös på att välja film, de senaste tre jag hyrt har varit bara skit. Men så har dom fått dåliga referenser också, och då kommer ju frågan varför jag hyrde dom, jo jag tror nämligen inte blint på filmrecensenter. Alla har ju inte samma smak och jag vill skapa mig en egen uppfattning, men jag har tydligen samma smak som de som inte heller gillade dessa filmer.

Filmerna var: Farsan, Vägen och Valhall Rising.

Jag tröstade mig med att se Pretty Woman, en klassiker som aldrig blir dålig plus en kille som aldrig blir ful.

Nu hoppas jag att två nya hinner komma tills i morn.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards