elingeviltspår

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Jenny Nyberg - 24 december 2010 10:38

Ja då var det då äntligen självaste julafton. Ljuset på min hemsida har brunnit ner, hyacinten står i fönstret och doftar och granen står här brevid och tydligare kan det väl inte vara. Detta betyder att jag är exakt 30 år och 6 månader idag.

Men jag vill också skänka en tanke till alla dom som inte kan fira som du och jag, de som inte har en bostad.


Igår var vi till sportaffären och jag fick mina skidor. Men Daniel hade fått mersmak efter en tur i skogen på de gamla så han köpte ett par till sig själv också. Nu väntar vi bara på att veden ska vara inne och snön skottad sen ska vi till Tierp och inviga skidorna.


I kväll ska vi till Daniels syster och hennes familj, det har blivit tradition nu sen flera år och det är alltid lika trevligt hos dom. Hennes man är dessutom helt otroligt duktig i köket och allt han lagar blir underbart gott.


Sen i morgon ska vi till min mor och hennes man. Mamma är inte riktigt lika duktig i köket men helt okej ändå. Med lite tur så kanske jag får några julklappar av dom, och jag älskar att få paket.


Nu verkar allt vara klart och vi ska fara i väg.

Återkommer

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards