elingeviltspår

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Jenny Nyberg - 19 december 2010 12:23

Nu ska vi se, för att allt ska komma med och inget glömmas bort så får vi ta deet hela från början till slut.


Fredag

Var på Julbord med kretsstyrelsen i Lövsta bruk. Det var som vanilgt bra mat och ett underbart dessertbord. All julmat behöver en redig sockerchock för att komma till sin rätt. Det var trevligt och den nya kretsordföranden är underhållande och gladsynt till skillnad från sin företrädare. Jag packade mig hem i god tid med tanken på Älvsjö resan nästkommande dag.


Lördag

Hade ett rent helvete med att somna och när ögonen väl stängdes var klockan närmare 02:30 och väckarklockan skulle ringa 06:00. Men som befarat så sov jag lite längre än tänkt och det blev bråttom iväg.

Kusinen kom i tid och vi for till Älvsjö.

Det var hundar överallt och där trivdes jag. Jag träffade Boosters uppfödare som ställde importhannen och fick CACIB.

Men eftersom vi skulle på middag hos Daniel chef så måste vi komma iväg i tid. Det blev en lyckad resa och kusinen hade roligt, och kan man tänka att jag hittade till Älvsjö utan missöden och felkörningar   

Det gickk bra och köra trotts all snö och vind, de övriga i trafiken var duktiga och höll fan på sig så vi kunde komma hem som planerat.

Sen var det middag hos Degerslättens skogsentreprenad. Maten var av mycket god kvalitet och sällskapet var både underhållande och trevligt.


Jag hade ju sovit väldigt dåligt den gångna natten och innan vi kom i säng hade jag varit vaken i 21 timmar non stop. Men det resulterade i att jag sov länge i morse och har inte riktigt kommit i gång ännu.


I morn är det jobb igen och denna gången ska jag försöka hitta själv och får vi en bil så måste jag köra. Men jag ska nog boka in några fler dagar denna veckan så jag blir riktigt varm i kläderna. Nej nu är det skidskytte.

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards