elingeviltspår

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Jenny Nyberg - 30 december 2010 10:38

Eller vem försöker jag lura igentligen, det är klart att jag svär.

Till alla ni som tycker att jag inte bloggar tillräckligt ofta, jag har ett liv och sköta också och jag är lite trött efter en lång arbetsdag och jag prioriterar kanske lite olika ibland. Men jag skrev faktiskt ett långt inlägg i går kväll som försvann och jag blev förbannad och slog igen datorn och gick till sängs.

Jag har sammanfatta lite


Skidåkningen går bra om man inte räknar alla de gånger jag inte åker i spåret. Ni som inte vet så kan jag meddela att det är mycket svårt att ta sig upp på skidorna igen efter att man varit ut i högsnön en vända. Jag kan inte skryta med min teknink i spåret men ni ska se med vilken lätthet jag kan lämna spåret. Men jag vill skylla på de dåliga spåren. De underhålls inte nu när det snöar nästan varje dag, dåligt tycker jag.


Jobbet går bra och jag börjar så smått veta vad som är var i Östhammar, men det är inte lätt.


Det blev ingen tävling för oss i Östhammar. Vädret var dåligt och jag misstänkte oljeläckage på min bil. Vi hade inte där och göra och jag ångrar inte att vi stannade hemma och åt godis hela dan.


Nu ska jag till Tierp och fika med min gode vän.


Hej 

Ovido - Quiz & Flashcards