elingeviltspår

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Jenny Nyberg - 1 februari 2011 22:27

 

Svenska Griffon Fauve de Bretagne klubben
Inbjuder till inofficiell valp utställning alla raser i Gävle Åby Gård
Söndagen den 15 Maj 2011.
Valpklasser: 4-6, 6-9, 9-12 månader
Domare: Pernilla Wallin.
...
Sista anmälningsdag: 17 april 2011
Anmälan skickas till Birgitta Wall, laggarbovägen 201 80591 Gävle.
Anmälan: anmäl på skk,s utställnings formulär som postas, Eller på Mail: info@griffonfauve.se
Ange alla uppgifter på hundens stamtavla (Ras, Kön, regnr, färg, föräldrar, uppfödare, ägare)och vilken valpklass hunden skall tävla i.
Anmälningsavgiften 160: -sätts in på klubbens bankgiro 484-3504 senast 17 april.
OBS: ange hundens registrerings nummer, Ras, och hundägare på inbetalningen
Upplysningar: Birgitta Wall 026-370 06
Med reservation för ev. domarändringar
Läs mer på griffonfauve.se
Välkomna
 
 

Av Jenny Nyberg - 1 februari 2011 22:10

Fan också. Skev just ett långt inlägg om mitt liv utan socker och bröd, om hur nöjd jag är för att jag redan gått ner 2 kilo på dessa tre dagar och om hur det påverkar ens humör att vara utan socker. Men allt detta försvann och jag för börja om från början, men det orkar jag inte.

Istället så säger jag välkommen in i Februari månad och jag hoppas att den ska bli mindre snörik och med färre minusgrader än Januari, och visst börjar det bra, vi har haft plusgrader hela dagen och ska ha det i morn också.

Nej nu lutar det åt sänggående,

Ses i morn

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards