elingeviltspår

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Jenny Nyberg - 13 mars 2011 11:26

Jag sitter på jobbet och har blivit klar för denna förmiddag, nu är det bara eftermiddagen kvar sen blir jag nog ledig några dagar. Som det ser ut nu så har jag inget inbokat så det kan bli en längre ledighet än planerat.


Igentligen tycker jag om att jobba helg, man har bättre betalt än på vardagarna och man har mindre att göra. Alltså fatta mig rätt, jag är inte rädd för att jobba, men jag vill ha betalt för det också och det är det väl lite så så där med ibland. Eftersom jag är ledig mycket i veckorna så kan det vara skönt att jobba helg och så  får den älskade mannen där hemma lite tid för sig själv och hundarna.


Jag tror att jag ska göra ett ryck med motioneringen denna veckan. På torsdag ska jag äntligen få trägga en läkare med min fot, men innan dess så tänkte jag komma igång med magen och ryggträning. Jag gick på gym för något år sen och lärde mig några moment man kan göra hemma, jag ska bara inhandla ett gummiband sen kan vi börja. Och eftersom jag vet att jag gärna smyger undan från träningen om jag tycker att jag kan göra något annat roligare så ska jag skriva ett schema och varje dag ska jag bocka av att jag tränat. Det kanske verkar barnsligt men jag känner mig själv bäst, tyvärr, och då kan jag mina svaga sidor också.

Nu börjar det ramla i folk här så jag lär se upptagen ut med något jobbrelaterat.

Återkommer

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards