elingeviltspår

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Jenny Nyberg - 8 augusti 2011 10:24

Som ni nog har förstått så har jag jobbat ett par dar. Och eftersom jag är vikare så blev jag satt i en för mig ny bil som jag skulle försöka lära mig, det gick så där.


Men först måste jag beklaga att vi blev tvungna att ställa i morgonens spårning. Jag kom hem sent och då hade det redan blivit mörkt och domaren hade inga möjligheter att lägga spåren då han var bortrest.


Åter till veckan som varit.

Bilen jag körde var denna gång en Volvo. Stark och snäll på alla sätt förutom att han var lite slängig. I kurvorna gick han som en orm och slingrade sig lite hit och dit, men om man bara sänker farten så kommer man dit man ska.

Jag fick köra mycket och innan jag ställde ifrån mig i går kväll så hade jag kört över 200 mil på 4 dagar. Jag är riktigt nöjd med det och jag kan nog säga att min körstil är i klass med de mer erfarna chaufförerna.


Men somjag sa så kommer jag skriva mer lite senare, det är mycket och göra så här första dagen hemma på länge.


Återkommer


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards