elingeviltspår

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Jenny Nyberg - 25 augusti 2011 10:17

Men jag är inte säker på om det var så smart.

Tekniken går framåt och jag har lärt mig att leva med men den mobiltelefonen jag haft ett tag har inte kunnat uppfylla mina krav. Så i går var jag till Media Markt och fick med mig en htc sensation.

  Nu kan jag blogga i lastbilen och jag kan använda den som modem till datorn ute på vägarna. Den har allt och kan allt, men det kan va ett litet problem. Jag fick byta operatör och deras mottagning här ute är lite lätt pissig, alltså mild uttryckt värdelös. Om dom inte får ordning på det hela så får köpet går tillbaka.


Annars så var det en riktig bra dag.

En kursare tog sin första 1:a på öppenklass och blev dessutom tilldelad HP. Den första i år vilken betyder att det inte är många som får det. Men så var det sista gången vi träffades innan hon flyttar till Umeå för att plugga i ett år, men jag har lovat att komma och hälsa på.


Pappa var också med till stan och han kom hem med en ny skjorta och en tröja. Han köpte också en digitalkamera som han ska ta med sig till Turkiet om ett par veckor.


Nu ska jag fortsätta leka med telefonen.


Hej

Ovido - Quiz & Flashcards