elingeviltspår

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Jag är på jakt efter en bra tatuerare

Av Jenny Nyberg - 29 augusti 2011 13:31

Efter långt och troget funderande så har jag till slut bestämt mig för att låta göra en tatuering på min kropp. Jag har länge tänkt göra en men med min lite speciella hudtyp så kan de bli problem, men jag har nu kollat upp saken och det ska inte vara någon fara för hälsa eller livet.

För bara ett litet tag sedan såg jag entjej som hade en tatuering en liten bit ovanför ljumsken och det tyckte jag va snyggt, så det får nog bli där som jag blir märkt för livet.

Sen var det ju det där med motivet.

Jag har länge sagt att det ska vara något som verkligen är jag, typ en hund eller nått. Men det skulle nog inte va så kul att ha en hund på magen som varit död i 40 år, nej sitället så funderar jag på tassar. En kompis på gymnasiet hade tassavtryck längs ena benet och det tror jag skulle passa bättre.

Ett otippat motiv är nog ett kors och ett hjärta, det skulle då symbolisera min tro på kärlek. Men jag tror att många ser det som kärleken till tron, vilken inte heller är helt fel.


Jag måste få återkomma


Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Nyberg - 31 december 2012 21:46

Jo det är väl ändå så. Detta är sista dagen på detta år 2012. För er som inte var uppmärksamma så kan jag meddela att den 12 december i år var sista gången på 100 år som vi kunde skriva samma siffra i år månad och dag:12-12-12. Men vad gör väl det....

Av Jenny Nyberg - 28 oktober 2012 20:28

Jo det har varit glest mellan inläggen här på bloggen, ändå har det hänt lite saker. Jobbet är det samma, tankar flygplan och gör mitt bästa för att få nog med timmar för att kunna försörja mig. Hundarna är oxå dom samma. Gamla Arena är s...

Av Jenny Nyberg - 4 september 2012 19:10

Jodå minsann, hon har inte helt glömt bloggen, men den har fallit på prioriteringsskalan. Men nu ska det gnällas och skrytas som bara den. Ni får gärna ha i åtanken att det var en månad sen jag bloggade sist.   Jaha ska vi börja med lite gnäll ...

Av Jenny Nyberg - 4 augusti 2012 19:19

Jo, det märks att Juli är över, för jag har varit ledig idag.   I mitt förra inlägg spånade jag runt lite om hur många timmar jag jobbat i Juli, nu vet jag 212,75!!! Som sagt, jag längtar till löning 24/8.   Eftersom dagen var ledig så gjorde...

Av Jenny Nyberg - 29 juli 2012 23:20

Roligt va? Och ni som inte förstår, läs föregående inlägg Hej...

Ovido - Quiz & Flashcards