elingeviltspår

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Jenny Nyberg - 25 april 2011 10:01

Allt kommer allt närmare, snart blir det stressigt värre men man får göra det bätsa av situationen. Redan i morgon blir det lilte av en rivstart. Först ska jag jobba i Östhammmar från 7-16, sen hem, fixa mat och rasta hundar och ordan allt jag inte kunnat förbereda till viltspårskursen som börjar 18:30 i skogen.

Men man gör det mesta man gör för att det är roligt och då kan man gå igenom mycket på vägen.


Jag har legat lite lågt med domarplanerna så här under påsk. Även om jag inte själv är mycket för just påsken så är många andra det och då får man respektera det tycker jag. Men jag ska nog försöka göra ett ryck nu under dagen.


Jag har även legat lågt med spåringen meed Tikka. Jag tycker själv att det är lite väl varmt nu under dagarna för att spåra och i gpr var vi till svärmor på middag så den kvällen blev mörk fort. Kanske ska lägga ett spår i kväll åt henne. Så mycket planer och så lite tid.


Min älskade sambo är och sågar ner träd hos sin syster idag. Jag ska nog ta cyckeln och åka och kolla lite, men eftersom mina nerver blir lite klena när träd ska fällas så är det inget jag ser fram emot.

Men jag funderar på att ta en vända till stallet också för att titta till mina vänner både i hagen och utanför.

Återkommer

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards