elingeviltspår

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Jenny Nyberg - 1 januari 2011 19:54

Det är alltså den första dagen på det nya året, 010111 jag brukar alltid skriva 1/1-11 det är lättare att skriva och eventuella missförstånd kan undvikas. Skit samma

Vi var till den gode vännen och hennes familj igår och allt blev så lyckat som det var tänkt. Maten smakade, sällskapet var trevligt och drinkarna var goda. När vi skulle hem så fick Daniel köra eftersom jag dryckit rusningsdrycker. Det hade snöat en hel del och resan blev spännande men vi kom dit vi skulle och lugnet kunde åter lägga sig på vår adress.


Jag har lite önskningar som jag skulle vilja få uppfyllda under det nya året.

# Tikka SEVCH

# Booster och Tikka redo för utlandsutställningar

# Arena 1:a pris lydnadsklass II

# Rocky 1:a pris lydnadsklass I


För mig personligen vill jag bara få vara frisk, fortsätta leva tillsammans med min Daniel och har ett meningsfullt jobb.

Återkommer

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards