elingeviltspår

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Jenny Nyberg - 23 januari 2011 21:27

Ja vi var i väg till Valbo för att nöta lite på presentkortet vi fick i julklapp.

Först blev det JUSK där vi inhandlade en stor filt till soffan som inte hundarna ska ligga på, får se hur länge det håller, det blev också en del handdukar. De gamla ska jag klippa ner till mindre bitar och ha till hundarna.

Sen tog jag mig in på djurkompaniet och fann mitt nästa husdjur. Dom hade dvärgvaktlar som var toksöta, såna vill jag ha. Annars så kollade jag på en ny utställningsbur till Booster och Tikka eftersom jag har lessnat på att lasta ner mig själv med stol, väska och en jävligt tung bur plus en eller två hundar som ska in på området och sen ställas i ordning innan lugnet kan infinna sig. Nej det får bli en ny, stor och lätt bur som båda hundarna kan vara i. Jag ska vänta till våren innan jag köper en. En ny godispåse måste jag också fixa eftersom Rocky fick tag i den förra jag hade och gjorde småbitar av den, det fanns visst lite godis kvar i den.


Gårdagen gick i skidornas tecken. Vi satt klistrade och såg svenskarna göra bra ifrån sig och vi ser fram emot VM som startar i Februari.


Nu måste jag tvätta mina arbetskläder och ladda en diskmaskin, inget vettigt har blivit gjort hittintills i dag men nu ska jag göra ett ryck.

Hej

Ovido - Quiz & Flashcards