elingeviltspår

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Shoppingrunda...

Av Jenny Nyberg - 23 januari 2011 21:27

Ja vi var i väg till Valbo för att nöta lite på presentkortet vi fick i julklapp.

Först blev det JUSK där vi inhandlade en stor filt till soffan som inte hundarna ska ligga på, får se hur länge det håller, det blev också en del handdukar. De gamla ska jag klippa ner till mindre bitar och ha till hundarna.

Sen tog jag mig in på djurkompaniet och fann mitt nästa husdjur. Dom hade dvärgvaktlar som var toksöta, såna vill jag ha. Annars så kollade jag på en ny utställningsbur till Booster och Tikka eftersom jag har lessnat på att lasta ner mig själv med stol, väska och en jävligt tung bur plus en eller två hundar som ska in på området och sen ställas i ordning innan lugnet kan infinna sig. Nej det får bli en ny, stor och lätt bur som båda hundarna kan vara i. Jag ska vänta till våren innan jag köper en. En ny godispåse måste jag också fixa eftersom Rocky fick tag i den förra jag hade och gjorde småbitar av den, det fanns visst lite godis kvar i den.


Gårdagen gick i skidornas tecken. Vi satt klistrade och såg svenskarna göra bra ifrån sig och vi ser fram emot VM som startar i Februari.


Nu måste jag tvätta mina arbetskläder och ladda en diskmaskin, inget vettigt har blivit gjort hittintills i dag men nu ska jag göra ett ryck.

Hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Nyberg - 31 december 2012 21:46

Jo det är väl ändå så. Detta är sista dagen på detta år 2012. För er som inte var uppmärksamma så kan jag meddela att den 12 december i år var sista gången på 100 år som vi kunde skriva samma siffra i år månad och dag:12-12-12. Men vad gör väl det....

Av Jenny Nyberg - 28 oktober 2012 20:28

Jo det har varit glest mellan inläggen här på bloggen, ändå har det hänt lite saker. Jobbet är det samma, tankar flygplan och gör mitt bästa för att få nog med timmar för att kunna försörja mig. Hundarna är oxå dom samma. Gamla Arena är s...

Av Jenny Nyberg - 4 september 2012 19:10

Jodå minsann, hon har inte helt glömt bloggen, men den har fallit på prioriteringsskalan. Men nu ska det gnällas och skrytas som bara den. Ni får gärna ha i åtanken att det var en månad sen jag bloggade sist.   Jaha ska vi börja med lite gnäll ...

Av Jenny Nyberg - 4 augusti 2012 19:19

Jo, det märks att Juli är över, för jag har varit ledig idag.   I mitt förra inlägg spånade jag runt lite om hur många timmar jag jobbat i Juli, nu vet jag 212,75!!! Som sagt, jag längtar till löning 24/8.   Eftersom dagen var ledig så gjorde...

Av Jenny Nyberg - 29 juli 2012 23:20

Roligt va? Och ni som inte förstår, läs föregående inlägg Hej...

Ovido - Quiz & Flashcards